Khamis, Oktober 23

Kelas akhir : terakhir

Kelas habis sudah, cuma menantikan peperiksaan akhir. Tugasan2 dan report masih terbengkalai, belum disentuh. Kalau ada pun hanya dua, tiga 'pages'. *hampeh*

Tapi aku tak sabar nak 'exam', biar habis semua. Baru tenang hati, terlepas satu tanggungan. 4 tahun setengah mengaji, baru nak khatam. Aku tak sabar nak berkerja!

Walaupun orang kata mengaji lagi seronok dari berkerja, tapi mengaji makan duit. Kerja? tambah duit dan aku akan rasa lebih tanggungjawab, konfiden, terurus dan berguna. Selama ni 'spender' pun parents belikan, sekarang masa aku pulak belikan 'spender' untuk diorang. Yang lebih bagus lagi hendaknya. Insyaallah~

~Kawan aku heboh2 satu internet nak beli kereta, Vios ke myVi. Macam kamu sorang jelah yang nak beli kereta kat Malaysia ni. =.=

~maybe im jealous. But WTH, you still sucks. ~show off..

10 comments :

  1. Tanpa Nama berkata...

    Habiskan study betul betul2 baru bekerja.

  2. ..::hamakakun::.. berkata...

    mmg dah nak abes pun..final exam bln 11 ni..pastu aku chaloo~
    haha~

  3. t.a.t.a berkata...

    hmm samala bulan 11 ni bulan exam. bulan memerah otak. gud luck kaka. do not forget my zeus cd. so that leh rilis tensi lepas exam karang.

  4. Tanpa Nama berkata...

    kaka!! Rindu sey sama kaka! :-D

  5. Tanpa Nama berkata...

    i know who's ur friend is ;) - mary

  6. ..::hamakakun::.. berkata...

    tata>> haha, k will do..saya still gne no. lme..drop the address u want me to drop n saya cuba send..=)

    mrahfa>>wah, mrahfa masuk sini..lama tak berblog nih..haha~

    mary>> so?apa pendapat kamu? hehe~

  7. Miss Mary berkata...

    ntah...aku ade kete pun tak heboh..mas ade, amir ade, nad ade...ekekekek...takpe..nanti aku heboh aku nak beli mercedes ke bmw...huahuahua

  8. Tanpa Nama berkata...

    lama tak singgah sini. apa khabar?

  9. ..::hamakakun::.. berkata...

    ey, little girl~!
    er..boleh panggil tu lagi ke?
    khabar baik..sedang sibuk menanam anggur skarang..bila r nak bebuah ni..keke~
    kamu sendiri apa khabar?

  10. A t i Q a h berkata...

    Selamat mencari kerja.
    Ada pro dan cons nya kerja dan belajar ni. Kan?